Ready To Work
for Sunlight
Αν είσαι μεταξύ 18-35 ετών και σε ενδιαφέρει να εργαστείς ως Support Engineer στο Τμήμα Customer Enablement της εταιρείας Sunlight.io, σου έχουμε ένα δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα για να γίνεις… ready to work!
Δήλωσε συμμετοχή στο δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ready to Work for Sunlight διάρκειας 4 ημερών και διεκδίκησε μία από τις θέσεις εργασίας για Support Engineer στο Τμήμα Customer Enablement που προσφέρει η Sunlight.io στην Κρήτη. Διάρκεια εκπαίδευσης: 12-15 Ιανουαρίου, από τις 18:00-21:00 κάθε μέρα. Σκοπός είναι να σου παρέχουμε τα απαραίτητα soft-skills για να ανταπεξέλθεις σε οποιαδήποτε θέση εργασίας σχετική με την εξυπηρέτηση πελατών στον τεχνολογικό τομέα.
Η Sunlight.io είναι μία τεχνολογική εταιρεία με έδρα στην Αγγλία και Research & Development Center στο Ηράκλειο Κρήτης. Αναπτύσσει τεχνολογίες virtualization για εφαρμογές υψηλής έντασης δεδομένων (data-intensive applications) και έχει πελάτες σε όλο τον κόσμο.
Πληροφορίες για τις θέσεις εργασίας
- Ευθύνη διαχείρισης αιτημάτων και προβλημάτων των πελατών. Επίβλεψη και διασφάλιση της επίλυσης τους.
- Διάγνωση και αντιμετώπιση τεχνικών αιτημάτων, όπως εγκατάσταση και ρύθμιση λογαριασμού και διαμόρφωση δικτύου (network configuration).
- Πραγματοποίηση στοχευμένων ερωτήσεων προς τους πελάτες, ώστε να γίνεται αντιληπτή γρήγορα η ρίζα του προβλήματος.
- Έρευνα και εξεύρεση λύσεων σε θέματα software και hardware.
- Καθοδήγηση των πελατών μέσω μιας σειράς ενεργειών έως ότου επιλύσουν τα τεχνικά τους αιτήματα.
- Σωστή προώθηση των ανεπίλυτων αιτημάτων στις κατάλληλες εσωτερικές ομάδες (π.χ. software developers).
- Παροχή άμεσης και ακριβής πληροφόρησης στους πελάτες.
- Διασφάλιση σωστής καταγραφής των αιτημάτων.
- Προτεραιότητα και διαχείριση πολλών ανοιχτών αιτημάτων ταυτόχρονα.
- Δημιουργία documentation των τεχνικών γνώσεων με τη μορφή σημειώσεων και εγχειριδίων.
- Πρακτική εμπειρία σε περιβάλλοντα Windows / Linux / Mac OS
- Καλή κατανόηση των συστημάτων υπολογιστών, των servers, των δικτύων και άλλων προϊόντων τεχνολογίας.
- Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως Software developer, Technical Support Engineer, Administrator ή σε παρόμοιο ρόλο.
- Ικανότητα διάγνωσης και αντιμετώπισης τεχνικών αιτημάτων σε απαιτητικά λειτουργικά περιβάλλοντα.
- Εξαιρετικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και επικοινωνίας.
- Ικανότητα παροχής τεχνικής βοήθειας βήμα προς βήμα, με γραπτό και προφορικό τρόπο.
- Πτυχίο (bachelor) στις εφαρμοσμένες επιστήμες (IT, computing, engineering, κλπ.).
- Εξαιρετικές δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής Αγγλικών.